Donderdag 21 juli, deel 2 - Reisverslag uit Zhangjiadun, China van Familie van Timmeren-Wijnands - WaarBenJij.nu Donderdag 21 juli, deel 2 - Reisverslag uit Zhangjiadun, China van Familie van Timmeren-Wijnands - WaarBenJij.nu

Donderdag 21 juli, deel 2

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Familie

21 Juli 2011 | China, Zhangjiadun

Na even gerust te hebben zijn we toch nog maar even de stad ingelopen. Een prachtige brede winkelstraat zonder auto's en met alle mogelijke winkels die je kunt vinden. We besloten toch nog maar een hapje te halen bij de KFC. Niets bijzonders gewoon een broodje kip. Ook kwamen we de winkel Christine weer tegen. Een keten die we ook al tegen kwamen in Shanghai en waar ze lekker brood en croissantjes verkopen. Best handig want in dit hotel hebben we geen ontbijt er bij genomen. Ze hebben hier alleen warm ontbijt en dat vind ik best lekker als dat warm dan maar gebakken ei is met worstjes, eventueel gebakken aardappelen of witte bonen in tomatensaus, maar bij rode bonen soep of rijstsoep haak ik toch af. Ook witte rijst met groenten voor het ontbijt vind ik net iets minder. Dan maar een croissantje van Christine met Nutella of jam of zelfs met zo'n goor plakje smeltkaas die ik stiekem toch wel lekker vind. Bij de Nr. 1 People's de rest van de boodschappen gedaan. Water, frisdrank, chips en chocolade. Dan moet een een mens het toch mee redden. In de winkelstraat hadden we het trouwens weer. Weer een Nederlands liedje. Op een hele grote winkel lieten ze beelden zien van een een modeshow. Die modeshow werd begeleid door muziek en wel door Going to Ibiza van de Venga boys. Leuk toch! Toch elke keer muziek waar je het niet van zou verwachten, toch weer te horen. Daarna weer terug naar de kamer en lekker Avatar gekeken. Voor we terugkomen hebben we vast serie 1 af (er zijn vijf series).

Morgen dus op stap met het kindertehuis. Ben benieuwd.