Woensdag, 30 april - Reisverslag uit Sjanghai, China van Familie van Timmeren-Wijnands - WaarBenJij.nu Woensdag, 30 april - Reisverslag uit Sjanghai, China van Familie van Timmeren-Wijnands - WaarBenJij.nu

Woensdag, 30 april

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Familie

30 April 2014 | China, Sjanghai

Vandaag een rustig dagje. De kinderen wilden graag uitrusten en niks doen. Ed en ik zijn daarom naar het Shanghai-museum gegaan en hebben daar lekker rondgeken. Mooi om te zien, maar is nog veel merr te zien dus dat gaan we nog doen binnenkort.

Na het nuseum zijn we een broodje gaan eten bij Starbucks. Wat lekker zeg!

Daarna lekker rond gaan wandelen. Er is zo ontzettend veel te zien. Het is ook prachtig weer. Zo'n 25 graden, lekker zonnetje. Ondertussen is het alweer bijna donker.

We hebben heerlijk pizza gegeten.

Weet niet of we vanavond nog iets gaan doen, maar dat zien we nog wel:-)))).

• 30 April 2014 - 14:39

Familie Van Timmeren-Wijnands:

Hoi Marion,

Bedankt voor de tips.

Kathleens ga ik eens opzoeken. Zhujiaojiao zijn we nog nooit geweest maar wel in Wuzhen en Qibao. Heel misschien gaan we nog naar Tongli, maar misschien ook niet.
    Morgen gaan we waarschijnlijk naar het Strawberry festival. Het grootste festival in China, ter ere van 1 mei. Met echt veel artiesten en diverse podia. Duurt wel tot 10 uur 's avonds.

Ondertussen zijn we hier alweer voor de vierde keer, maar er zijn nog steeds nieuwe dingen te ontdekken!

Groetjes,
    Inge