De plannen zijn gewijzigd. - Reisverslag uit Oude-Tonge, Nederland van Familie van Timmeren-Wijnands - WaarBenJij.nu De plannen zijn gewijzigd. - Reisverslag uit Oude-Tonge, Nederland van Familie van Timmeren-Wijnands - WaarBenJij.nu

De plannen zijn gewijzigd.

Door: Kleurrijk

Blijf op de hoogte en volg Familie

15 Januari 2011 | Nederland, Oude-Tonge

We hebben twee gidsen en twee chauffeurs kunnen regelen voor de tehuisbezoeken. We moesten daarom wel een beetje schuiven met data en daarom hebben we besloten ook nog naar Hangzhou te gaan. We vertrekken dan met een hogesnelheidstrein uit Shanghai naar Hangzhou, we blijven daar een paar dagen en dan gaan we met de boot een nachtje varen en komen in Suzhou aan. We zouden tussen Suzhou en Zhangjiagang reizen met de bus, maar worden nu opgehaald door onze chauffeur:-) en gaan er zo naar toe.

In Hangzhou is een heel mooi, groot meer waar je omheen kunt fietsen. Ook zijn er bergen. Lijkt net op Annecy en mensen die ons kennen weten dat we dan op ons plaats zijn!

• 15 Januari 2011 - 14:05

Anita Bonnema:

ik ga jullie nartuurlijk in de gaten houden,en alvast heel veel plezier met de kids