Het begint er op te lijken - Reisverslag uit Oude-Tonge, Nederland van Familie van Timmeren-Wijnands - WaarBenJij.nu Het begint er op te lijken - Reisverslag uit Oude-Tonge, Nederland van Familie van Timmeren-Wijnands - WaarBenJij.nu

Het begint er op te lijken

Door: Kleurrijk

Blijf op de hoogte en volg Familie

14 Mei 2011 | Nederland, Oude-Tonge

Het begint er op te lijken. We hebben de hele reis nu rond. Alle hotels zijn geboekt en we weten hoe we gaan reizen. Binnen China reizen we 1547 km. Grotendeels met de trein, een enkele keer met de bus of met de taxi. We hebben al heel wat uitstapjes kunnen plannen. Zo gaan we fietsen in Shanghai, met Joe naar de muur, Tai Chi les in een hutong in Beijing, we gaan naar het grootste pretpark van China en bezoeken een waterstadje. Kortom, we zullen ons wel vermaken.
Deze week een afspraak gemaakt om op 1 juni de visa aan te vragen en ik krijg op 1 juni de entingen. FeiXuan is a.s. vrijdag al aan de beurt en Ed op 16 juni. Qidi is een gelukspoeper, die is al klaar. Die heeft niets aanvullends meer nodig.

Op naar 6 juli!