Visum en prikken - Reisverslag uit Oude-Tonge, Nederland van Familie van Timmeren-Wijnands - WaarBenJij.nu Visum en prikken - Reisverslag uit Oude-Tonge, Nederland van Familie van Timmeren-Wijnands - WaarBenJij.nu

Visum en prikken

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Familie

08 Juni 2011 | Nederland, Oude-Tonge

Vandaag de visa aangevraagd en de prikken gehaald. Dat wordt toch wel erg echt zeg.

Het visum wordt tegenwoordig bij een apart bureau aanvraagd. Werkt goed zeg! Ik stond binnen vijf minuten weer buiten. Volgende week ophalen en dan nog even, dan mogen we richting Schiphol!

Groetjes,
Inge

• 13 Juni 2011 - 06:10

Macky:

Hoi vakantiegangers,

Net jullie blog voor 't eerst gelezen, ziet er fantastisch uit! We zullen jullie volgen.

groetjes
    MaF

• 21 Juni 2011 - 13:43

Noel Fieke En Kids:

wij gaan jullie ook volgen, heb je alles zelf gepland of heb je een reisbureau in de arm genomen,.............dit uit interesse maar ook omdat wij over een paar jaar ook willen naar china met onze kids....
    leuk jullie te volgen..
    fieke

www.famrieken.web-log.nl

• 21 Juni 2011 - 15:18

Inge Wijnands:

Hoi Noel,

Ik heb alles zelf geregeld. Alles zelf uitgezocht, uitstapjes geregeld, plaatselijk hier en daar een gids, alle nachten, etc. etc. Erg veel werk geweest (echt avond, aan avond) maar wel ontzettend dankbaar en leuk werk.

Groetjes,
    Inge