Cadeautjes, alle entingen en de koffer - Reisverslag uit Oude-Tonge, Nederland van Familie van Timmeren-Wijnands - WaarBenJij.nu Cadeautjes, alle entingen en de koffer - Reisverslag uit Oude-Tonge, Nederland van Familie van Timmeren-Wijnands - WaarBenJij.nu

Cadeautjes, alle entingen en de koffer

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Familie

19 Juni 2011 | Nederland, Oude-Tonge

De cadeautjes zijn klaar. Ik heb fotoboekjes laten maken en zelf tassenhangers gemaakt. Was wel even een klusje, maar ziet er super uit.
Iedereen is geënt en de koffer staat klaar. Stiekem is er al eentje ingepakt:-). Nog even 2 weken hard aan de slag en dan lekker naar China!

Groetjes,
Inge

• 19 Juni 2011 - 18:00

Willy:

Hééé die tassenhangers zien er super uit!
    Groet
    Willy

• 19 Juni 2011 - 18:01

Sanne:

Ziet er superleuk uit zeg! Je bent weer lekker creatief geweest! :)

• 19 Juni 2011 - 21:22

Gera:

O, wat komt het nu lekker dicht bij! Voor wie zijn die fotoboekjes?
    Leuk, die tassenhangers, rood wit blauw als Hollands tintje?

• 20 Juni 2011 - 14:52

Jolanda:

Heerlijk die voorbereidingen. Tassenhangers zien er erg leuk uit.

• 20 Juni 2011 - 15:23

Inge Wijnands:

De fotoboekjes zijn voor de kindertehuizen die we gaan bezoeken.
    Inderdaad leuke cadeautjes met een Hollands tintje voor iedereen die we onderweg tegenkomen en die wel een cadeautje verdient:-). Links is trouwens Qidi met drie maanden en rechts is FeiXuan met 13 maanden.

• 30 Juni 2011 - 12:52

Hallo Familie,:

Via over de muur kwam ik op jullie website, wij komen uit middelharnis en hebben twee dochters uit china. We gaan jullie reis zeker volgen!!!

hartelijke groet, familie moerkerken

• 04 Juli 2011 - 19:50

Sandra:

Hallo,

Wat spannend gaat het nu worden!!
    Nog even en dat gaan jullie naar China.
    Ik wens jullie een hele fijne reis en zal zeker jullie reis volgen.
    Heel veel plezier!

• 05 Juli 2011 - 04:31

Willes & Co.:

Jullie voorbereidingen zien er netjes verzorgd uit. Daar kun je wel mee voor de dag komen. Nog even en dan is het zover. Worden jullie al zenuwachtig. Een mooie reis toegewenst en de eerste paar weken kan ik jullie dagelijks volgen. Ik ben benieuwd wat er allemaal in jullie reis zit. ;-)

Groetjes,

Willes & Co.
    www.overdemuur.nl

• 05 Juli 2011 - 22:20

Jantine:

Hallo, wij wensen jullie een heel fijne reis naar China! Via Over de muur ben ik op jullie site terechtgekomen en ik zag dat jullie dicht bij ons in de buurt wonen! We gaan jullie volgen en hopen zo wat indrukken te krijgen van de rootsreis. Wij hopen over een aantal jaar een soortgelijke reis te maken naar China, het land van onze dochter.
    Hartelijke groet, fam. Wielhouwer (Middelharnis)

• 05 Juli 2011 - 22:59

Henriette:

Hoi Inge( en man en kinderen natuurlijk :-0 )
    Eindelijk is het zover!
    Ik wens jullie een prachtige,onvergetelijke reis.Ga jullie zeker volgen in mijn nachtelijke uurtjes.

• 06 Juli 2011 - 10:19

Carolina Engwerda:

Hoi Inge,

wat leuk om weer eens wat van jullie te horen! het is inderdaad al weer 10 jaar terug dat wij met jullie in China waren. zelf zijn we in 2007 met de meiden naar beijing geweest. En nu jullie op pad, veel plezier met de voorbereiding hoor en tot horens, we gaan jullie zeker volgen!! groetjes aan je man