Vrijdag 9 mei 2014 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Familie van Timmeren-Wijnands - WaarBenJij.nu Vrijdag 9 mei 2014 - Reisverslag uit Sjanghai, China van Familie van Timmeren-Wijnands - WaarBenJij.nu

Vrijdag 9 mei 2014

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Familie

09 Mei 2014 | China, Sjanghai

Vanochtend moesten we vroeg opstaan. Om half zouden we al opgehaald worden. We kwamen beneden voor het ontbijt, was het helemaal veranderd ten opzichte van de vorige keer. Voorheen was er een ontbijtbuffet en dat zat ook bij de prijs in. Nu moest je van de kaart bestellen en dat zat niet bij de prijs in. Maar veel belangrijker, de kok kan maar 1 gerecht tegelijk klaar maken, dus we kwamen nog wel een beetje in tijdnood. De wentelteefjes die als laatste kwamen, waren wel ongelooflijk lekker. Echt om je vingers bij op te eten......

Stipt om half 9 vertrok ons busje naar het vliegveld. We kwamen daar zo'n 70 minuten later aan, precies volgens planning. Op het vliegveld ging eigenlijk ook alles prima. We kwamen snel door alle controles heen en uiteindelijk maar een minuut of 10 hoeven te wachten voordat we konden boarden. Tenslotte vertrokken we toch nog een uur te laat. Geen idee waarom, maar lang in het vliegtuig gezeten voordat we daadwerkelijk vertrokken. We moesten overstappen in Moskou, hadden daarvoor 4 uur de tijd, dus ons maakte het niet uit. In Moskou een vlotte overstap gehad, wel natuurlijk weer diverse controles, maar dat ging ook goed. Lekker gegeten en toen nog een uurtje wachten op de volgende vlucht. Na het boarden vertrokken we ruim 20 minuten te vroeg. Alle passagiers waren blijkbaar aanwezig. We kwamen dus ook wat te vroeg aan in Brussel en dat vonden we natuurlijk niet erg:-).

Met een bus naar het parkeerterrein en toen lekker met de auto naar huis. Tegen 1 uur vannacht waren we thuis. Uiteindelijk precies 24 uur onder weg geweest, uit en thuis!

• 13 Mei 2014 - 16:46

Carolina:

Hoi Inge en Ed en kids,

Fijn dat jullie weer thuis zijn na deze enerverende trip. Vliegt ook weer voorbij he.
    Ik lees de laatste verslagjes nu pas omdat wij een paar dagen weg waren en nu had ik er even tijd voor.
    Bedankt dat we mochten meegenieten van jullie prachtige reis!!

Hartelijke groet van Carolina

p.s. wat is Qi di een mooie bink geworden!!

• 14 Mei 2014 - 18:40

Irma Bekkers:

Hoi Ed, Inge, Qidi en Fei,
    Fijn dat jullie weer gezond en wel in Nederland zijn.
    Intussen ook weer geacclimatiseerd denk ik?
    Wat ontzettend leuk dat we weer mee mochten lezen. Wat een mooie trip hebben jullie weer gemaakt!
    Iets om nog lang over na te genieten!
    Groetjes Erik, Irma, Julieth en Lynouk